...

ساعت کاری مجموعه ۱۰ صبح الی ۹ شب می‌باشد.

قیمت روز بلیط ۲۰۰ هزارتومان می‌باشد.

مجموعه ورزشی موج های آبی مشهد واحد نمونه استاندارد شد

همزمان با یکصدمین سالگرد روز استاندارد و روز جهانی کیفیت، از واحد‌های نمونه صنعتی، تولیدی و خدماتی نمونه کشور در مشهد تجلیل شد و مجموعه ورزشی موج‌های آبی مشهد چون سال‌های گذشته به‌عنوان واحد نمونه استاندارد و کیفیت برگزیده شد.

انتخاب مجموعه ورزشی موج‌های آبی مشهد به‌عنوان واحد برتر و نمونه استاندارد ملی ایران در سال‌های ۱۳۹۳ تا  ۱۳۹۸ و نیز سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، مهر تاییدی بر کیفیت برتر خدمات این مجموعه در حوزه گردشگری و تفریحی است.

البته این افتخارات به همین جا ختم نمی‌شود به‌ طوری که انتخاب پارک آبی موج‌های آبی مشهد به‌عنوان واحد نمونه بهداشتی در سطح استان خراسان رضوی در طی چندین سال متوالی از جمله سال‌های ۱۳۹۴، ۱۳۹۵ و ۱۳۹۷ نیز از دستاوردهای ارزشمند مجموعه ورزشی موج های آبی مشهد است.

مجموعه ورزشی موج‌های آبی مشهد با اینکه اولین و بزرگترین پارک آبی سرپوشیده ایران بود، اما از همان ابتدا با تشکیل تیمی از کارشناسان فنی و مجرب، تمامی زیرساخت‌های لازم را فراهم آورد تا این پارک آبی در بالاترین سطح کیفیت ساخته شود.

گفتنی است اصول استانداردسازی در تمامی سطوح دسترسی مسیرها، راه‌پله‌ها، نرده‌ها و تمامی جوانب در این پارک آبی رعایت شده و از به‌روزترین تکنولوژی‌ها در ساخت و طراحی پارک آبی استفاده شده است. سرسره‌ها از شرکت‌هایی خریداری شده است که محصولات آنها دارای نشان استاندارد اروپا به‌عنوان یک مرجع معتبر باشد.

پس از تدوین استاندارد ملی ایران، اولین مجموعه‌ای که به‌طور داوطلبانه اقدام به دریافت آن کرد، مجموعه ورزشی موج‌های آبی مشهد بود که پس از گذراندن بازرسی‌های منظم و دقیق و دشوار، موفق به دریافت نشان استاندارد ملی ایران شد. با توجه به سیاست‌های شرکت و اهمیت این موضوع و نگهداری کیفیت کار و راندمان در بالاترین سطح ممکن، شرکت مجموعه ورزشی موج‌های آبی مشهد موفق به تمدید هر ساله این نشان شده است. اما موج های آبی مشهد به این نشان اکتفا نکرد و طی سال‌های متمادی افتخار برگزیده شدن به عنوان واحد نمونه استاندارد در سطح ملی و استانی را پیدا کرد.

از دیگر دستاوردهای پارک آبی موج های آبی مشهد نیز افتخاراتی است که در زمینه بهداشت محیط هر ساله کسب می‌کند. طی ۲۴ ساعت شبانه‌روز، به‌طور مستمر وضعیت سرویس‌ها، متناسب بودن دوش‌ها و مواد شوینده مصرفی، تهویه، وضعیت کلرزنی و بوی گاز کلر، وضعیت بوفه‌ها و خدمات ارائه شده رصد می‌شود.

هر روز صبح اول وقت قبل از باز شدن مجموعه نیز، کیفیت آب از نظر دما و PH، شفافیت آب، کیفیت شیمیایی آب، بهداشت فردی کارکنان، شرایط محیطی و ساختمانی و واحد کمک‌های اولیه و اورژانس بررسی و آماده‌سازی می‌شود. در این مجموعه، بهترین روش‌های نوین تصفیه آب به‌کار برده شده است و تمامی سطوح، سرسره‌ها، راه‌پله‌ها و غیره، هر شب پس از اتمام شیفت کاری با مواد شوینده، ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

تفریح به همراه دوستان و خانواده در محیطی که هم از نظر ایمنی و هم بهداشتی مورد تایید بازرسان استاندارد و بهداشت است، دیگر دغدغه‌ای برای تجربه‌ی یک روز لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی را باقی نمی‌گذارد.

همچنین یکی از وجوه تمایز مجموعه ورزشی موج های آبی مشهد با سایر پارک‌های آبی، استفاده از تکنولوژی‌های مدرن در ساخت و ساز آن است.

در پارک‌های آبی با وجود رطوبت، احساس سرما در محیط طبیعی است اما این مسئله با سیستم گرمایش مطبوع مجموعه ورزشی موج های آبی مشهد کاملا برطرف شده است. سیستم یکپارچه گرمایش از کف، در تمام نقاط پارک، گرمای مطبوع و دلنشینی به پا‌های شما منتقل می‌کند به‌طوریکه شما تا هر زمانی که در مجموعه ورزشی موج های آبی مشهد حضور داشته باشید، به هیچ وجه در این فضا احساس سرما نمی‌کنید.

مطالب مشابه

تکنولوژی های استخر مطالب خواندنی

بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور با ظرفیت تولید ۱.۲ مگاوات برق به همت شرکت‌های دانش بنیان در مشهد افتتاح شد و با حضور استاندار

مطالب خواندنی

مشهد شهری است که میزبان امام مهربانی‌ها و قرارگاه عاشقان جهان است؛ همین موضوع سبب شده تا این شهر به یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری

مطالب خواندنی

یکی از خاص‌ترین و متفاوت‌ترین خدمات مجموعه ورزشی موج‌های آبی مشهد که به طور اختصاصی در پارک آبی بانوان وجود دارد، حمام ترکی است. حمام

تکنولوژی های استخر مطالب خواندنی

افزایش دمای آب، حفظ دمای آب، کلرزنی، قیمت کلر، حفظ کدورت آب بر اساس آخرین قوانین استاندارد باعث شده تا قیمت آب مصرفی به‌ازای هر