...

ساعت کاری مجموعه ۱۰ صبح الی ۹ شب می‌باشد.

قیمت روز بلیط ۲۰۰ هزارتومان می‌باشد.

تجربه شور و هیجان در سفر تابستانی به مشهد

مشهد شهری است که میزبان امام مهربانی‌ها و قرارگاه عاشقان جهان است؛ همین موضوع سبب شده تا این شهر به یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری ایران تبدیل شود. اما طبیعت زیبا و تفریحات هیجان‌انگیز مشهد بیش از پیش ما را بر آن می‌دارد که اقامت خود را در این شهر طولانی کنیم. یکی از پارک‌های آبی مشهد نه تنها در ایران بلکه در جهان بی‌مانند بوده و یکی از دلایل سفر مردم به این شهر است.

در کلان شهر مشهد می‌توان در کنار زیارت و جاذبه معنوی این شهر، زمانی را نیز به سیاحت و تفریح اختصاص داد. مجموعه ورزشی موج‌های آبی مشهد لذت و هیجان زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اگر در طول روزهای کاری و تحصیلی سال فرصت نداشتید تنی به آب بزنید و هنگام سر خوردن روی سرسره‌های آبی جیغ بنفش بکشید، تعطیلات تابستان و گرمای هوا فرصت خوبی است برای این‌که کم‌کاری سال را جبران کنید! درست است که در تعطیلات تابستانی بیشتر تفریحگاه‌های ییلاقی و استخرها شلوغ‌اند اما، پارک‌‎‌ آبی هم از آن‌ تفریحاتی است که دسته‌جمعی بیشتر خوش می‌گذرد. فرقی نمی‌کند در ایام تابستان با گروه دوستان سفر کنید یا با خانواده، کافی است چند نفر پایه‌ی آبتنی و تفریح پیدا کنید. پس این پارک‌ آبی را به خاطر بسپارید:

« مجموعه ورزشی موج‌های آبی مشهد »

مجموعه ورزشی موج‌های آبی مشهد یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های آبی ایران است که در مشهد افتتاح شده است. این پارک سرپوشیده جزء بزرگترین پارک‌های آبی در منطقه خاورمیانه نیز به حساب می‌آید. مجموعه ورزشی موج‌های آبی مشهد نه تنها برای کودکان ایمن است و فضای اختصاصی آنان را دارد، بلکه بزرگسالان در هر سنی هم که باشند، از وسایل بازی آن لذت می‌برند.

از معروف‌ترین امکانات این پارک می‌توان به این موارد اشاره کرد: سرسره‌های جت موج / سقوط آزاد / سرسره تورنادو / سرسره سوپر موج / سرسره کامیکاز / چاله فضایی / سرسره پیچشی / سرسره تویستر / سرسره منتیس / استخر موج / منطقه بازی کودکان / سونای خشک و سونای بخار / سالن ماساژ و حمام ترکی / بزرگترین جکوزی ایران و…

این مجموعه نه تنها تفریحات هیجان انگیزی را برای شما تدارک دیده، بلکه در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های خود نیز پذیرای شما خواهد بود. سرزمین موج‌های آبی در دو فاز مخصوص خانم‌ها و آقایان ساخته شده است. تنوع سرسره‌ها و بازی‌ها در دو پارک مجزا آنقدر زیاد است که این جابه‌جایی با استقبال قابل توجه دوستداران این پارک آبی مواجه شده است.

یکی از ویژگی‌های مهم مجموعه ورزشی موج‌های آبی مشهد تفریح همزمان خانوادگی است؛ یعنی شما می‌توانید به همراه خانواده خود به این پارک بروید و از تفریح‌های مناسب خود لذت ببرید. دو پارک آبی مجزا برای آقایان و بانوان و نیز منطقه مخصوص بازی کودکان، این امکان را فراهم کرده که تمامی اعضای خانواده از کودک تا نوجوان و بزرگسال از خدمات و بازی‌های این مجموعه آبی جذاب لذت ببرند.

رعایت اصول بهداشتی و دارا بودن استاندارد و ایمنی در مجموعه ورزشی موج‌های آبی مشهد، آن را به یک انتخاب مطمئن، مناسب و امن برای داشتن یک روز پرنشاط و پر هیجان تبدیل کرده است.

در این مجموعه، بهترین روش‌های نوین تصفیه آب به‌کار برده شده است و تمامی سطوح، سرسره‌ها، راه‌پله‌ها و غیره، هر شب پس از اتمام شیفت کاری با مواد شوینده و گندزدا شستشو می‌شود. همچنین حضور پرسنل متعهد، مجرب، آموزش‌دیده و نیز ناجیان غریق باسابقه و حرفه‌ای از نقاط قوت سرزمین موج‌های آبی به‌شمار می‌رود.

بنابراین اگر در روزهای گرم و پرحرارت تابستان، به دنبال یک جاذبه‌ی منحصربه‌فرد و یک تفریح متفاوت می‌گردید، بهترین انتخاب شما سفر به مشهد و رفتن به مجموعه ورزشی موج‌های آبی مشهد است.

مطالب مشابه

تکنولوژی های استخر مطالب خواندنی

بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور با ظرفیت تولید ۱.۲ مگاوات برق به همت شرکت‌های دانش بنیان در مشهد افتتاح شد و با حضور استاندار

مطالب خواندنی

یکی از خاص‌ترین و متفاوت‌ترین خدمات مجموعه ورزشی موج‌های آبی مشهد که به طور اختصاصی در پارک آبی بانوان وجود دارد، حمام ترکی است. حمام

مطالب خواندنی

همزمان با یکصدمین سالگرد روز استاندارد و روز جهانی کیفیت، از واحد‌های نمونه صنعتی، تولیدی و خدماتی نمونه کشور در مشهد تجلیل شد و مجموعه

تکنولوژی های استخر مطالب خواندنی

افزایش دمای آب، حفظ دمای آب، کلرزنی، قیمت کلر، حفظ کدورت آب بر اساس آخرین قوانین استاندارد باعث شده تا قیمت آب مصرفی به‌ازای هر